Selamat datang kawan-kawan, this is a simple blog. Have a nice!

Monday 28 May 2012

The 1st Post

okay , today i want to tell about myself. actually i am SPM candidates for 2012. wish me luck okay ?? (ape kebende da aku merepek nih ?) hahaha, back to my story . Mase mak aku mengandungkan aku, bapak aku punye lah susah nak cari name aku . And last-last dapat jugak ! Kamarul Bahrin jugak yang jadi pilihan . Btw , aku suka name tuhhh . Senang citer , korang panggil aku KB je lahh sebab it is akronim for my name . Aku telah menjenguk dunia pada 11.01.1995 di Hospital Besar Kuantan , Pahang ! Korang tahu kan Pahang kat mana ? Tak payah duduk Malaysia la kalau Pahang pun tak tahu .Adik beradik aku semua nye ade 9 orang dan anak terakhir mak aku ialah aku . So , im bongsu ! Mesti ingat aku ni manje kann ? hahaha, tidak semestinye . Aku seorang anak yang nakal tp patuh pada ibu bapa , okay ?


Saya memulakan pendidikan saya di Sekolah Kebangsaan Pahang Tua yang mana hanya 3 tahun saya belajar di situ . And then , aku ditawarkan di sekolah rancangan khas di mana aku kena menetap di asrama time tu . Sedih kott , kecik-kecik pun dah masuk asrama ! heheh , Tp , aku laui semua itu dengan tabah ! Aku berskolah di SMK Seri Pekan pulak time tuh ! Banyak cabaran dan dugaan yang aku tempuhi hinggalah aku memperoleh 5A UPSR dan ditawarkan ke SBP integrasi Pekan . pejam celik pejam celik , dah 8 tahun aku menetap di asrama . Perggghh , lame jugak kkannn , 










Actually , aku nak cerita kan zaman remaja aku kt integrasi pekan je . mallas nak cite pasal lain . tak bestt ! hehe . Kat sekolah , aku dikenali sebagai budak bermasalah baik & famous lah jugakk . Tapi aku biase je , buad-buad tak tahu ! malas lahhh nak layan sume bende nih . Buang masa je . Pada usiaku mencecah 16 tahun , aku telah memilih aliran sains agama , tulen  ,TEKNIKAL yang mengandungi 9 + 1 = 10 subjek .Memang berat lahh ! tapi , belum cuba , belum tahu kannn ??? 






Ni lah subjek-subjek yang aku kena ambik untuk UPSR , PMR , SPM .



  1.  Bahasa Melayu 
  2.  Bahasa Inggeris
  3. Sejarah 
  4. Pendidikan Islam
  5. Mathematics Modern 
  6. Addmaths
  7. Physics 
  8. Chemistry
  9. Teknolgi Kejuruteraan
  10. Lukisan Kejuruteraan
Banyak kann ? untunglah siapa ambik candidates awal-awal . 



No comments:

Post a Comment

Satu komen pun boleh! :)